نی نینی نی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

متولد بهمن 91

پنج شنبه 30 اذر

1391/9/30 11:49
نویسنده : مامان
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم...لبخند

ببخشید که دارم با تاخیر مینویسم.. چند روزی که اینترنت قطع بود, گرفتار درس و مدرسه هم هستم..

دوشنبه 22/8/91 رفتیم مشهد ومقداری از وسایلت رو خریدیم.

گهواره, کریر, جغجغه, لباس 5 تیکه, پتو 3کاره, سرویس خواب, پستونک و بند پستونک, قاشق, شیشه و شیشه ی 3 کاره, لباس گرم , چند تا شلوار , دستمال مرطوب, پیش بند و روسری و چند تا تیکه ی دیگه.

پنجشنبه/9/آذر تولد داداش امیر بود و رفتیم بیرون.

چهارشنبه /15/ آذر دوباره رفتیم مشهد و مامان مرخصی گرفت و از شنبه 18/آذر مامان مدرسه نرفت. 

22/آذر رفتیم بیرون و روسری و مولفیکس و...خریدیم ومامان کیفت رو آماده کرد.

امشب شب یلداست.. میخوایم یریم بیرون..

 

30

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 13:48
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان ساجده
30 آذر 91 14:39
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید